Zasady zwrotow i reklamacji

Codziennie dokładamy wszelkich starań, by Twoje zamówienie wykonane było w najwyższej jakości . Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony ze swojego fotoproduktu, napisz do nas na adres: info@picpac.pl

INSTRUKCJA ZWROTU I REKLAMACJI.

Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie. Jej czas zależy od złożoności problemu, nie dłużej jednak niż 7 dni roboczych. Zależy nam na Twoim zadowoleniu, dlatego postaramy się znaleźć satysfakcjonujące Cię rozwiązanie. Zapoznaj się proszę z warunkami zwrotów i reklamacji.

1. Na adres info@picpac.pl prześlij do nas:
- Krótki opis,dlaczego produkt nie spełnia Twoich oczekiwań. W przypadku uszkodzenia
  przesyłki przez Kuriera, zrób zdjęcia i dołącz je do wiadomości.
- Numer zamówienia.
- Wniosek o zwrot środków na kartę, z której dokonano płatności.
- Oświadczenie odstąpienia od umowy kupna zawartej na odległość. < załącznik>
- Numer nadania przesyłki.

2. Zwrotu produktu dokonaj wyłącznie Kurierem na adres:
DOMANI Sp. z o.o.
ul. Twarda 18/15 p
Biuro “ City Office”
00-105 Warszawa

Paczki nadane w Paczkomacie nie będą odbierane.

To my pokrywamy koszt zwrotu.