Codziennie dokładamy wszelkich starań, by Twoje zamówienie wykonane było w najwyższej jakości . Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony ze swojego fotoproduktu, napisz do nas na adres: info@picpac.pl INSTRUKCJA ZWROTU I REKLAMACJI.Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie. Jej czas zależy od złożoności problemu, nie dłużej jednak niż 7 dni roboczych. Zależy nam na Twoim zadowoleniu, dlatego postaramy się znaleźć satysfakcjonujące Cię rozwiązanie. Zapoznaj się proszę z warunkami zwrotów i reklamacji. 1. Na adres info@picpac.pl prześlij do nas:- Krótki opis,dlaczego produkt nie spełnia Twoich oczekiwań. W przypadku uszkodzenia przesyłki przez Kuriera, zrób zdjęcia i dołącz je do wiadomości.- Numer zamówienia.- Wniosek o zwrot środków na kartę, z której dokonano płatności.- Oświadczenie odstąpienia od umowy kupna zawartej na odległość. < załącznik>- Numer nadania przesyłki.
2. Zwrotu produktu dokonaj wyłącznie Kurierem na adres:DOMANI Sp. z o.o.ul. Twarda 18/15 pBiuro “ City Office”00-105 WarszawaPaczki nadane w Paczkomacie nie będą odbierane.To my pokrywamy koszt zwrotu.